PRÆSENTERER

SURFAFDELINGENS TILBUD TIL NYBEGYNDERE 2005

NYHED!:

KITE surfing for begyndere i surfafdelingen Ho Bugt Sejlklub

Klubben kan som noget NYT i år tilbyde vore medlemmer samt alle andre nysgerrige personer, et indblik i hvorfor KITESURFING i de seneste år er stormet frem over det meste af verden.

Klubben har investeret i to helt nye KITEs på hhv. 10 & 12 kvadratmeter samt to boards, udelukkende med henblik på at kunne tilbyde nybegyndere(gratis), det optimale grej og undervisning for størst mulig succes fra start af.

Vi vil forventelig påbegynde undervisningen fra slutningen af maj, hvor vandet har nået en fornuftig temperatur. Herefter planlægger vi på at afvikle imellem 2 og 3 arrangementer om måneden i alle sommermånederne.

Vi stiller ikke nogen krav til dig om materiel, vi har det du behøver i klubben, dog skal du hvis du er under 18 år medbringe en skriftlig tilkendegivelse fra dine forældre, på at det er OK du deltager.

Der vil i løbet af april/maj måned komme yderligere information vedr. hvilke datoer vi planlægger undervisningen gennemført. Vær dog opmærksom på at vi altid aflyser ved for megen vind og søger derefter arrangementet flyttet til ny dato. Der kan ligeledes komme ekstra arrangementer! For yderligere information kontakt:

Rasmus(alias TIN): 75 45 09 11/21 67 81 12

WINDSURFING:

Surfskole gennemføres igen i år som det tidligere har været. Også her gælder det at klubben stiller med ALT materiellet samt instruktør(gratis), du skal blot møde op! Er du under 18 år, gælder det også her at vi skal have en tilkendegivelse fra dine forældre på at det er OK.

Windsurfing undervisningen forventes at starte tirsdag den 3. maj og alle efterfølgende tirsdage i hhv. maj og juni måned. Mere information følger april/maj.

GRATIS: Hvad menes der med gratis? Vi vil gerne tilbyde ALLE en god oplevelse i klubben med hhv. Windsurfing og KITE surfing. Derfor tilbydes gratis undervisning et antal gange(2 gange), herefter forventer vi at du kan tage stilling til om det er noget for dig? Er det noget for dig kan du blive medlem i klubben og fortsætte med den aktivitet du er i gang med. Pris for medlemskab: kr. 300 for sæsonen 2005

Også her!! For yderligere information kontakt Rasmus: 21 67 81 12/75 45 09 11

VEL MØDT! Rasmus