hbslogo HO BUGT SEJLKLUB hbslogo
Vis på kort

Bankonto: se forsiden

6710 Esbjerg V

Ho Bugt Sejlklub er baseret på medlemmer der specielt er interesseret i  jollesejlads og beskyttelse af naturen i Ho Bugt.

HBS har hjemsted på jollepladsen ved Strandpromenaden i Hjerting og vores klubhus ligger lige ovenfor pladsen, Sanatorievej 2, 6710 Esbjerg V.

HBS har en OPTIMIST afdeling, hvor børn fra det år de fylder 9 år og indtil de bliver 16 år har mulighed for at lære de første færdigheder som sejler. Se mere, klik her.

HOBIE CAT og WAYFARER er for tiden de fremherskende fartøjer i klubben, men der er selvfølgelig andre bådtyper der sejler fra pladsen. Vi bestræber os på at have et godt samspil mellem generationerne, kapsejlads - tursejlads samt uddannelse - hyggeligt samvær.

HBS Surf og Kite danner rammerne for et aktivt fællesskab, hvor Wind og Kitesurfere mødes til hyggeligt samvær, erfaringsudveksling og naturligvis masser af sejlads.

Morgenbaderne er en gruppe der elsker en dukkert i bølgerne til at friske op om morgenen. HBS omklædningsfaciliteter er perfekte til formålet, og ligger dejligt nær bugtens vand.

Har du lyst til at være med, hører vi gerne fra dig. Du kan finde en masse praktiske oplysninger på siden der hedder "Nye Medlemmer"