Konkurrence

De nye lokaler og arealer skal have nogle navne.

Sidder du inde med et godt navn til klublokalet eller Magasinet i kælderen så kan du nå at sætte dit præg på Huset.

Navne konkurrencen er blevet forlænget 1 måned indtil d. 28 april kl. 12:00.
Vinderne vil blive oplyst på hjemmesiden.

Til alle medlemmer af Ho Bugt Sejlklub

Vores nye klubhus og arealerne er ved at være klar til en ny sæson, under byggeprocessen har vi haft nogle arbejdsnavne som kælderen, kantinen og haven. Vi kunne godt tænke os nogle mere maritime navne
eller måske skulle man tænke anderledes og finde nogle sammenhængende navne der kunne være dækkende.

Vi vil derfor afholde en konkurrence om navngivning af det nye klubhus.
Herunder kan i se de navne som vi har brugt og der er åbent for alverdens kreative ideer.
Måske har du blot en ide til "Kælderen" måske har du flere ideer, alle forslag er velkommen.

Der vil være en præmie i form af en bedre flaske rødvin eller tilsvarende for det/de forslag der vil blive benyttet.

se skitse af huset

A Klubhus:    Er hele klubhuset
B Baderum

Kantine
D Torv
E Terrasse
F Sauna Terrasse
G Kælderen
H Haven
I Gården
J Forplads
K Læ plads
L Trappen
M Tribune
N Rampe

O Bådhus
P Promenade
Q Bådplads

X Havnehal (er ikke på skitsen)

Du kan sende dine ideer, til formand@hbsejlklub.dk, alternativt kan du lægge dit forslag i postkassen ved sejlklubben, husk at skrive dit navn på dit forslag.

Konkurrencen slutter d. 24 marts kl. 16:00. Vinderne vil blive offentliggjort ved standerhejsning lørdag d. 2 April.

Bj@rne