Ho Bugt Sejlklub

Forretningsorden for udvalgene i Ho Bugt Sejlklub.

Vedligeholdelse:
Budgetønsker til driftsbudgettet afleveres til bestyrelsen inden den 30. september. Efterfølgende udarbejder bestyrelsen et samlet budget til godkendelse på generalforsamlingen. Bestyrelsen forbeholder sin ret til at ændre i budgetønskerne, efter aftale med udvalgene.

Udvalgene disponerer efter det godkendte budget. Det er alene udvalgsmedlemmerne, der kan disponere på klubbens vegne.

Udvalgene kan inddrage andre klubmedlemmer, til at løse ad hoc opgaver for klubben.

Ved kontant køb skal notaen være udstedt til Ho Bugt Sejlklub for at blive refunderet.

Indkøb over 1000 kr. forelægges kassereren /formanden så de kan forelægges bestyrelsen. Presserende forhold kan dog afgøres af kassereren/formanden. Ved større indkøb, eksempelvis til istandsættelse af joller, skal disse forelægges i god tid, og så betids at de kan blive drøftet i bestyrelsen.

Alle regninger skal påføres navn.  Regninger uden navn afvises. Ved indkøb og fremsendelse af post påfører man sin egen adresse, og ikke HBS på Sanatorievej.

Ved køb i de firmaer hvor vi har konto, skal udvalg og navn påføres fakturaen og evt. kopi afleveres til kassereren.

HBS har konto hos:

Hans Aa & Sønner, Esbjerg
West Marine, Esbjerg
Fiskernes Indkøb, Esbjerg

Investeringer:
Forslag til nyinvestering afleveres til bestyrelsen, der i samråd med udvalgene beslutter investeringen.
Bestyrelsesmøder:
Udvalgsmedlemmerne kan deltage i bestyrelsesmøderne uden stemmeret, når der er punkter på dagsordenen, der vedrører det pågældende udvalg. Indkaldelse til bestyrelsesmøder sker på HBS hjemmeside.
Omkostningsgodtgørelser.
Udgifter til telefon, kørsel og andre udgifter i forbindelse med arbejde for klubben kan refunderes. Opgørelser og bilag afleveres til kassereren inden 30. september. Afleveres bilagene efter denne dato, giver det ikke ret til refusion.

Revideret april 2010.

Retur til udvalgsoversigt