Klubmesterskab samt afslutnings fest

Den 29. September 2012

O’høj junior-sejler samt diverse landkrabber i form af forældre og søskende!

Nu er der allerede gået et sejl-år igen og vi skal til at gå på land som enhver anden sømand, vi har haft et godt år hvor vi har fået mange nye sejlere venner, vi har fået noget nyt sejlergrej i form af sponsor støtte til to hel Feva jolle – tak for det! Det er også året hvor vi fik besøg fra både Fanø, Grinsted og Vejle sejlklub til et stort Feva/optimist stævne. Vi fik flere trænere Lars, Per, Claus og Jan og vi fik vores Louise hjem fra USA. Et år man kan kalde et svedigt sygt godt år……..

Vi lukker sommer sæsonen ned, men vi pakker først jollerne ned (Skal ind på havnen) den 6 oktober ved afrigger dagen (Hvis det er ok vejr sejler vi også 2+4 okt.) – her skal vi bede om hjælp fra forældre (Hold øje med hjemmeside for mere info) og vil i vinter ud over svømning også holde et par tema aftner (Hold øje med hjemmesiden).

Så sommer sæsonen ”lukkes” ned med klubmesterskab kapsejlads for Optimister og Feva – en bane per båd type (Der vil blive givet handicap til dem der har sejlet længere tid). Og derefter et brag af en fest hvor forældre samt søskende må komme med. Det sker alt sammen lørdag den 29. september. Programmet er som følger:

·        kl 14:00 - ankomst

·        kl 14:30 - kage med sodavand og kaffe

·        kl 15:00 - skippermøde ved flagstang ved ”bådhuset”

·        kl 15.30 - Start 1.sejlads (Og de næste 2-3 følger herefter)

·        kl 17:00 - går vi på land og rigger både af samt klæder om i ”party tøj”

·        kl 18:00 - spisning samt diverse festlige indslag, samt præmie overrækkelse

·        kl 21:30 - festen lukkes

Venligst tilmed dig og din familie til Jes på email  jeslaursen@hotmail.com  INDEN onsdag den 26. september.

Ps. Det koster ikke en krone for dig – men 50,- per gæst du tager med! Og hvis der er nogle forældre der ønsker at spæde til med lidt godt til munden (Kage/dessert til eftermiddag og aften) så ja tak! (Skriv lige til jeslaursen@hotmail.com)

Nils, Per, Claus, Lars, Jan, Louise og Jes