Pinseturen 2005.

Pinseturen i år går atter til en campingplads på østkysten, hvorfra vi kan sejle ud og opleve det vi gerne vil under behørig hensyntagen til vejr og vind. Denne gang bliver det lige nord for genner bugt på Vikær Camping, som ligger lige ned til Diernæs Bugt, og som du kan se nærmere om på http://www.vikaercamp.dk/.

Dette sted er et godt udgangspunkt for sejladser til Barsø, Genner og Kalvø, Åbenrå, Årø etc. Ja hele Østersøen ligger åben for os. Vi kunne såmænd sejle helt til Finland!

De senere års pinseture har været til Ringkøbing Fjord og Augustenborg Fjord, og det er ikke tilfældigt, at disse ture er blevet til en tradition i klubben.

Så kryds kalendere af nu, så du ikke går glip af denne oplevelse af laber sejlads, herligt samvær og løgnehistorier. Vejret de seneste år har været supergodt, så det satser vi på, det også bliver i år.

Det siges, at man også kan tage på tur med Hobie Cats. Er det mon sandt?

Sejlerhilsner
Gunnar Kondrup