Ho Bugt Sejlklub

Standerhejsning

Lørdag d. 1. april havde vi standerhejsning i Hjerting.

Formanden bød velkommen til sæsonen, og ønskede sejlerne god vind i den kommende sommer. Desuden kunne han udtrykke et lille suk, idet det efter alt at dømme bliver vores sidste sæson i det gamle hyggelige klubhus. Det var samtidig et glædens suk, da nedrivning af vores gamle klubhus sker for at give plads til et nyt, som har været i arkitektkonkurrence. Vi venter spændt på vinderresultatet, der efter konkurrence kalenderen skal offentliggøres i april 2006. Det forventes at projektet gennemføres i løbet af 2007, så det er muligt at vi bliver lidt hjemløse i en kortere tid, dog for at vende tilbage til nye og bedre faciliteter.

Efter standeren var sat, og havde fået de obligate hurra-råb, var der forårsoprydning, og jollerne blev hentet frem fra vinterhiet. Endelig serverede klubben en let frokost til de arbejdsivrige medlemmer der var blevet tilbage for at give en hånd med.

En hyggelig dag blandt gode sejlervenner, det tegner til en dejlig sæson med mange gode aktiviteter.

W 1740 RAS

HBS standeren er sat

Der lyttes til formandens velkomst

Et moderne "flagknob"!

Ungdom - fremtid - standerhejsning!