Midtvejsfest/Aktivitetsdag

Kære sejler

Det er nu endelig tid til den årlige hyggedag. Med såvel familien, som gamle og nye venner.

Vi vil i klubben igen i år forsøge at efterleve succesen fra sidste år med denne midtvejsfest.

Vi vil dog i år udskifte kost og skovl med redningsveste og gummistøvler og i stedet begive os ud på vandet med alt hvad vi ejer af div. både, kajakker  og vandski m.m.

Formålet med alt dette er selvfølgelig at få en hyggelig dag på tværs af alle medlemmer, men også en dag hvor der vil være mulighed for at kunne prøve så mange andre bådtyper som muligt.

Program for lørdag den 9. August.

Start kl. 10.00 med velkomst i klubhuset (med en lille en til kaffen) Hygge og aktiviteter på vandet (medbring både, vindsurfer, kajak, vandski, m.m. sammen med vennerne, konen og børnene).

Kl. 19.00 - ? Grillfest i haven med eget medbragt mad. Øl/vand kan købes i klubben.

Grill festen AFLYST

Se nedenfor!

Tilmelding ikke nødvendig, bare I kommer med godt humør, sol og sommer og gode venner.

Ho Bugt Sejlklub

Vi er desværre nødt til at aflyse aftenarrangementet til aktivitetsdagen.
Det vil dog sige, er der nogen, der gerne vil grille den pågældende
aften, er de selvfølgelig som altid velkommen til det. Der vil bare ikke værenogen tovholder, som på forhånd har optændt grillen.